Speler henri22130 plaatste een bericht op 10/02 15:36 op het MadLotto Forum: #na. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  17 19 20 34 36 40  : Winnaars : 834 

onderwerp:  #na
henri22130
10/02/2011 15:36:54

In mijn inkomsten bijhouden, op een geschenk in de staat (wachten op validatie, etc......) Ik heb #NA (die geregistreerd is zodra het geschenk is gevalideerd)

Kan iemand me vertellen wat dit betekent

dat ik u bij voorbaat dank.

sofetjp
10/04/2011 10:16:51

hetzelfde voor mij. 5 hangende loterijgeschenken.
geen reactie van service.

mich22
120 
09/04/2011 23:56:52

Ik zit in dezelfde situatie... Ik heb 13 cadeaus in behandeling met het concept #N/A#. (9 op MadWin en 4 op CadoVillage ). maar ik heb ook geen duidelijk antwoord van de klantenservice. Toch heb ik sindsdien een paar cadeaus gekregen dus ik begrijp het niet.

enniev
09/04/2011 13:52:34

Hallo, ook een geschenk geblokkeerd voor twee maanden, en de, type reactie van de klantenservice.
Geen verdere actie .........................................................................................................................................
Is het cadeau gewonnen bij het verlotingsscherm een spookgeschenk?
Omdat die gekocht bij de etalage van de cadeauwinkel zonder problemen aankomen.........
Bedankt voor uw antwoord op onze Web Master

chevalier3000
59 
08/04/2011 23:59:46

Ik heb nog steeds 2 geschenken in #NA voor maanden, ondanks verschillende herintroducties bij de SC, nog steeds niets..... Toch heb ik sindsdien thuis al andere cadeaus ontvangen, dus misverstand over ๐Ÿ™

archibal83
37 
09/03/2011 03:21:22

Dank je wel Raphi en Lapinkausangvert !๐Ÿ™y): Je
bent echt geweldig en ๐Ÿ‘ heeft vooral een grote kennis van hoe de groep sites werkt!
Dat gezegd hebbende, ik heb geschenken die dateren van eind 2010 en die nog steeds in #NA# staan en de klantenservice vertelt me dat ze mij de reden daarvoor sturen, maar hun antwoord is al 1 maand oud en zonder suite๐ŸŽต. Maar in de tussentijd heb ik andere cadeaus gewonnen en sommige zijn naar mij opgestuurd, andere staan nog in #NA#, het is moeilijk te begrijpen!

Kunnen we het ons veroorloven om hen een iteratief exemplaar van onze identiteitskaart met onze bijnaam erop te sturen? Als je twijfelt, is dat misschien de reden waarom het vastloopt?
Dank u voor het adviseren van ๐Ÿ˜” P.S.:

Lapinkausangvert: uw bijnaam trekt mijn curiositรฉ๐Ÿค” aan, ik geloof niet in willekeurige letters van het toetsenbord, is het indiscreet om te vragen naar het verhaal van zo'n ongewone bijnaam? ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ™‹ ๐Ÿ™‹

lapinkausangvert
246 
13/02/2011 15:23:14

๐Ÿ™‹ Raphi Ah,


deze beroemde schroevendraaier kit, we zullen het ons herinneren!

Ik heb dit bericht geplaatst omdat ik de laatste tijd problemen heb gehad met Madgames. Ik stuurde 3 berichten naar de klantenservice en gaf ze uiteindelijk mijn MadWin bijnaam,..... en legde uit dat ik al een paar maanden geleden gecontroleerd was. De SC antwoordde dat ik willekeurig was geselecteerd voor deze controle en, inderdaad, na de gevraagde documenten al op hun andere sites te hebben verstrekt, werd mijn gewonnen geschenken automatisch gevalideerd.

Sindsdien heb ik geen souci๐Ÿ˜‚๐Ÿ™y meer): Maar het

is jammer dat de klantenservice niet meer naar deze papieren vraagt als je je registreert, bijvoorbeeld omdat het verbazingwekkend is hoeveel mensen vragen over deze beroemde NA (vooral op de MAdgames muur).

Flavie78710, blijft met klantenservice, in geval van .................................................................................................................................................................................................................................. Maar, als je besluit om documenten te sturen, vergeet dan niet om je bijnaam ๐Ÿ˜Ž Goede


zondag aan iedereen te geven, Raphi vriendschappen ๐ŸŒน๐ŸŒน

flavie78710
12/02/2011 07:48:34

O, er is een serieuze stank geweest! Ik


beloof, ik heb niet zoveel fouten gemaakt van frappe๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜‚ Goedenavond iedereen


! ๐Ÿ™‹ Hallo

Lapink!

Denk aan de beroemde schroevendraaier kit! Ik had deze #N/A al geruime tijd! De klantenservice heeft me toen geantwoord:

Elke overwinning moet een validatiefase door onze beheerders doorlopen voordat ze worden verzonden. Wanneer de status van uw geschenk '#NA' is, betekent dit dat onze beheerder het nog niet heeft gevalideerd.

Zodra dit is gebeurd, kan uw batch worden ingepland voor onze volgende verzendsessie.


Goedenavond


Hallo op tous๐Ÿ™‹ Dat is

precies wat er met mij gebeurt op deze moment๐Ÿ™n): Het zou mooi zijn als de klantenservice zou kunnen uitleggen wat het probleem is in plaats van ons te vertellen dat de beheerder de batch nog niet heeft gevalideerd!

Nou, ik stuur ze een kopie van mijn identiteitsbewijs en een bewijs van verblijf, misschien helpt dat om verder te komen....๐Ÿ˜•

henri22130
11/02/2011 23:14:09

Okรฉ, bedankt

, nu hoeven we alleen nog maar te wachten.

raphi62200
392 
11/02/2011 21:19:56

O, er is een serieuze stank geweest! Ik


beloof, ik heb niet zoveel fouten gemaakt van frappe๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜‚ Goedenavond
iedereen

! ๐Ÿ™‹ Hallo

Lapink!

Denk aan de beroemde schroevendraaier kit! Ik had deze #N/A al geruime tijd! De klantenservice heeft me toen geantwoord:

Elke overwinning moet een validatiefase door onze beheerders doorlopen voordat ze worden verzonden. Wanneer de status van uw geschenk '#NA' is, betekent dit dat onze beheerder het nog niet heeft gevalideerd.

Zodra dit is gebeurd, kan uw batch worden ingepland voor onze volgende verzendsessie.


Een goede avond hebben



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

ยฉ Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden