Speler fabibiko plaatste een bericht op 04/03 20:32 op het MadLotto Forum: Internet paypal. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  19 30 32 37 41 44  : Winnaars : 797 

onderwerp:  Internet paypal
fabibiko
14 
04/03/2011 20:32:59

Hallo iedereen die ik
heb betaald met paypal 2 keer, maar ze voegen mijn credits niet toe hoe dit te doen?

calop06
611 
26/04/2011 14:23:21

Ochtend,

Het is inderdaad niet de SC die dit probleem zal oplossen, maar eerder het technische team, maar sinds begin maart lijkt het erop dat ze dit geschil niet kunnen oplossen 🤕

Guizmore
111 
03/04/2011 15:54:59

Ik heb ook hetzelfde probleem, ik denk dat in plaats van te zeggen dat alleen de klantenservice ons kan helpen, we misschien moeten proberen het probleem op te lossen. ^^

fabibiko
14 
27/03/2011 14:19:56

Ik heb ze zojuist mijn transactienummer gestuurd

annie9950
18 
16/03/2011 14:38:30

Hallo !! 🙋🙋

Ik heb eindelijk mijn Credits !!! heel erg bedankt !
QuoVerbis de "haar van het beest" op na een lange puinhoop.


annie9950
18 
10/03/2011 13:17:41

Hallo !!

Ik heb vandaag de datum, tijd, beschrijving, transactienummer, begunstigde en bedrag naar de klantenservice kunnen sturen, om het voor hen gemakkelijker te maken....🤔

Ik hoop snel gecrediteerd te worden... 🙂

Tot snel

annie9950
18 
09/03/2011 13:03:34

Hallo 🙋

Ook ik wacht nog steeds op het antwoord, want ik heb contact opgenomen met de klantenservice zodra het incident zich voordeed op vrijdagavond........................................................het zal vanavond

5 dagen duren, inclusief het weekend 🙋🙋

webmaster
1629 
09/03/2011 07:09:38

Zoals reeds aangegeven, kan alleen de Klantenservice u antwoorden! Zij zullen uw account controleren en indien nodig correcties aanbrengen!


Het web'.

fabibiko
14 
08/03/2011 09:36:55

Eén antwoord alstublieft!

fabibiko
14 
07/03/2011 14:07:29

Hallo,

ik had het probleem met online krediet aankopen plus vrijdag.
Mijn internet plus rekening werd 3 keer 10 euro gedebiteerd en ik had geen tegoed!!!!! Elke keer kreeg ik te horen dat er een probleem was 😕 Ik heb SFR

onmiddellijk op de hoogte gebracht die me 2 keer 10 euro terugbetaalde, maar er zijn nog steeds 10 euro gedebiteerd en waarvoor ik geen tegoed kreeg! Waar gingen die 10 euro naartoe? 😡 Ik
heb de klantenservice onmiddellijk op de hoogte gebracht en ik heb nog steeds geen antwoorden van hen deze maandag om 13.00 uur.....

Is het iemand anders overkomen voor internetbetaling plus?

🙋🙋 Ja, ik he

b


hetzelfde probleem, maar ik wacht al sinds de antwoorden.



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden