Speler webmaster plaatste een bericht op 13/11 14:25 op het MadLotto Forum: Kennisgeving aan iedereen: Klantenservice en u. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers - Pagina 3

Laatste loting  1 11 16 17 22 28  : Winnaars : 812 

onderwerp:  Kennisgeving aan iedereen: Klantenservice en u
Guizmore
111 
28/11/2010 01:57:05

Gefeliciteerd echter, mijn idee raakte al snel in de vergetelheid. πŸ˜‚ Een klein antwoord zal leuk zijn. ^^^^^^^

calop06
611 
26/11/2010 17:15:51

Hallo πŸ™‹ we

hebben nota genomen van de suggestie dat u berichten kunt verwijderen die geen antwoord meer nodig hebben! We zullen proberen het snel ten uitvoer te leggen.

Op dit moment zijn we nog steeds te laat met het reageren op de incidenten van vorige week die veel verzoeken hebben opgeleverd. Dus ik dank u voor uw geduld, en vooral voor het niet versturen van extra berichten, tenzij natuurlijk noodzakelijk!

Goede spelletjes!
The Web'


πŸ™‹ πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ πŸ™‹ πŸ™‹ 🍸 🍸

webmaster
1629 
26/11/2010 12:37:27

Hallo πŸ™‹ we

hebben nota genomen van de suggestie dat u berichten kunt verwijderen die geen antwoord meer nodig hebben! We zullen proberen het snel ten uitvoer te leggen.

Op dit moment zijn we nog steeds te laat met het reageren op de incidenten van vorige week die veel verzoeken hebben opgeleverd. Dus ik dank u voor uw geduld, en vooral voor het niet versturen van extra berichten, tenzij natuurlijk noodzakelijk!

Goede spelletjes!
Het web'.

jpm50
552 
26/11/2010 11:11:17

Kan de klantenservice niet toestaan dat een bericht wordt verwijderd wanneer het niet langer nodig is? De SV zou minder druk zijn. De credits verkregen na de conversie van de gekke punten zijn nu gecrediteerd op mijn rekeningen, maar de berichten zijn nog in behandeling.


Geen
reactie van het web op mijn voorstel! Hetzelfde geldt voor mijn aanvraag voor een info sectie gereserveerd voor het web. Nieuwe vraag: wanneer staat u toe dat punten worden omgezet in credits.

chevalier3000
59 
23/11/2010 21:24:42

Het is de 23ste en ik heb nog 2 tickets open op 12 november, dus ik ben nog steeds erg laat. Het is vervelend sinds de nieuwe versie van de site verloor ik mijn status als een platina VIP, dus geen toegang meer tot VIP games, geen mogelijkheid meer om mijn geschenken om te zetten naar MP. Ik hoop dat het snel wordt opgelost, ik heb geschenken die ik niet kan omzetten.

raphi62200
392 
14/11/2010 12:22:14

Kan de klantenservice niet toestaan dat een bericht wordt verwijderd wanneer het niet langer nodig is? De SV zou minder druk zijn. De credits verkregen na de conversie van de gekke punten zijn nu gecrediteerd op mijn rekeningen, maar de berichten zijn nog in behandeling.


Op 13/11/2010.
Hallo, JP!

Dit idee zit al een tijdje in mijn hoofd!
Eerbetoon aan u die het heeft kunnen uitdrukken, en die zeer betrokken is! Zeer goed idee, voor spelers die willen stoppen met aanvragen die OBSOLETE zijn geworden!
Dit maakt de SC nog "luchtiger".

Goed gedaan JP!

RECO-RECO-RECO-RECO-RECO!!!

Met vriendelijke groeten,

Fred.



πŸ™‹ Hallo iedereen!

Ik ben het daar helemaal mee eens. Het zou iedereen tijd besparen! πŸ™y): Heb een goede

dag!



Guizmore
111 
14/11/2010 11:34:56

Waarom geen klantenservice via chat en telefoon? Dit zou het aantal verzoeken per bericht verminderen. πŸ˜‚

calop06
611 
14/11/2010 01:13:11

Hallo jpm50 πŸ™‹ Blij

voor u dat de conversie eindelijk is gedaan πŸ™y): Ik zou niet hetzelfde zeggen

voor mij 😈 Nog steeds niets

aan deze kant πŸ™n):, Nog steeds niets

als ik wil een winst verdiend op eldorado om te zetten in gekke punten 😈 Hier is hun charmante

boodschap die verschijnt: Sorry maar uw

actie is onmogelijk Alle geschenken

geselecteerd en weergegeven hieronder zal worden uitgewisseld in MadPoints volgens uw wisselkoers van 70%.
Deze actie is voor geen van de geselecteerde geschenken mogelijk.
U wordt doorverwezen naar de vorige pagina.......

Ik probeerde x keer, verschillende manieren en nog steeds hun bericht, bovendien nu de overwinning werd gevalideerd op de laatste 12e, omdat de SC niet leest geen bericht, ik denk dat ze zullen sturen naar mij.

Er wordt teruggestuurd naar de afzender πŸ€•πŸ€• Om het

web te lezen:

Op maandag 22/11 moet het weer normaal zijn. Dit is geenszins een zekerheid πŸ‘

πŸ‘ Geduld is als chocolade..... Je kunt nooit genoeg hebben! Christelle Heurtault]

Goede nacht 🎀





jpm50
552 
13/11/2010 21:29:27

Kan de klantenservice niet toestaan dat een bericht wordt verwijderd wanneer het niet langer nodig is? De SV zou minder druk zijn. De credits verkregen na de conversie van de gekke punten zijn nu gecrediteerd op mijn rekeningen, maar de berichten zijn nog in behandeling.



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

Β© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden