Speler Cashcube12 plaatste een bericht op 19/10 17:03 op het MadLotto Forum: GESCHENKSTATUS: GEEN INFORMATIE?. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  4 16 27 32 34 46  : Winnaars : 1343 

onderwerp:GESCHENKSTATUS: GEEN INFORMATIE?
Cashcube12  
Beperkt lid
Aantal berichten : 10
19/10/2010 17:03:21

Hallo allemaal, ik heb Madwin een paar dagen geleden ontdekt en ik heb veel credits gekocht die ik in batchcache heb gespeeld.

Ik had het geluk om de buitendoos te ontdekken en veel te kiezen.

(Ik nam een yoghurtmaker LAGRANGE).

Sinds vijf dagen wachtte mijn partij en nu is het gemarkeerd als: "Niet op de hoogte"?

Kun je me vertellen of het normaal is, ik ben nieuw dus hier is het.

Met vriendelijke groet.

sofetjp  
Lid
Aantal berichten : 3
19/10/2010 18:54:09

Ik heb ook veel "niet gevuld" (de tombola) gedurende 15 dagen, en ik heb een vraag gesteld aan de klantenservice om de betekenis te weten
volgen

Cashcube12  
Beperkt lid
Aantal berichten : 10
19/10/2010 19:57:08

Ik vind het nieuwsgierig, misschien is het een technisch probleem?

Ik dacht om opnieuw te laden, maar ik zal wachten op de validatie omdat ik het genoegen heb een bescheiden perceel te winnen en hop na drie dagen een niet-gespecificeerde staat ... 🙁

Dank aan Madwin van te voren om dit probleem op te lossen, maar aan de andere kant moeten ze beheerders veel werk hebben om al onze bestellingen te beheren die ze ondertussen misschien deze status hebben gegeven?

Bedankt ook voor diegenen die hetzelfde probleem hebben om hier te komen en voor anderen als je dit probleem had na hoe lang het is opgelost?

Met vriendelijke groet.

cricri04  
Top posters
Aantal berichten : 358
20/10/2010 00:55:31

Neem voor persoonlijke problemen contact op met de klantenservice. Ze zullen je snel antwoorden en ze zullen weten waar ze het over hebben in tegenstelling tot ons.

Houd er rekening mee dat er controles worden uitgevoerd voor nieuwe spelers om ervoor te zorgen dat er geen afwijkingen in uw account voorkomen (informatie, kredieten, enz.) Wanneer uw account wordt gevalideerd, uw partijen veel meer worden gevalideerd snel 😉

Cashcube12  
Beperkt lid
Aantal berichten : 10
20/10/2010 09:37:04

Ok, bedankt!

Dus ik hoef me geen zorgen te maken, alles is duidelijk aan mijn kant of het nu de credits of mijn info zijn 😉

cricri04  
Top posters
Aantal berichten : 358
20/10/2010 10:29:24

Als deze status aanhoudt, neem dan toch contact op met de klantendienst, zij zullen u een precies antwoord geven!

Cashcube12  
Beperkt lid
Aantal berichten : 10
20/10/2010 10:31:52

Ja, ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen antwoord en mijn batch staat nog steeds in een niet-gespecificeerde staat 😕

Voor één keer won ik iets 🙁

lapinkausangvert  
Top posters
Aantal berichten : 238
20/10/2010 16:37:07

Hallo Cashcube12,

Proficiat aan de yoghurtmaker 🙁y): ,, dan is deze status me al overkomen. Nadat hij contact met de klantenservice had opgenomen, vroeg hij mij om hem een kopie van een identiteitskaart en een kopie van een factuur te sturen om mijn contactgegevens te verifiëren. Ze controleren de spelers om de site serieus te houden. Van mijn kant, na het aanleveren van deze documenten, is alles weer in orde, mijn partij is gevalideerd en verzonden en nu ontvang ik mijn kavels zonder zorgen.

Dus, ik zal u adviseren, zoals u cricri04 heeft gezegd, om contact op te nemen met de klantenservice die u zal antwoorden en u de te volgen procedure zal geven om deze bezorgdheid niet langer te hebben.

Ah, ik heb je post herlezen en je hebt al contact met de serv.Client, ik weet zeker dat je al een antwoord hebt op het moment dat het is.

Nou, ik wens je een goede ontvangst van je yoghurt en goede spelletjes.

Cashcube12  
Beperkt lid
Aantal berichten : 10
20/10/2010 17:07:10

Bedankt voor je antwoord.

En nog steeds geen antwoord ...

Bovendien zie ik niet de interesse om een kaart van dentiteit te sturen, wetende dat mijn informatie goed is en dat het de eerste keer is dat ik me op madwin registreer, die een slecht adres zal plaatsen om zijn batches te ontvangen LOL 🤪

Eindelijk hoop ik dat alles snel weer in orde zal zijn want voor een keer dat ik ergens een bescheiden kavel win, is er dit probleem en het maakt me depressief 🙁

Bedankt voor je hulp!

Cashcube12  
Beperkt lid
Aantal berichten : 10
20/10/2010 17:07:11

Bedankt voor je antwoord.

En nog steeds geen antwoord ...

Bovendien zie ik niet de interesse om een kaart van dentiteit te sturen, wetende dat mijn informatie goed is en dat het de eerste keer is dat ik me op madwin registreer, die een slecht adres zal plaatsen om zijn batches te ontvangen LOL 🤪

Eindelijk hoop ik dat alles snel weer in orde zal zijn want voor een keer dat ik ergens een bescheiden kavel win, is er dit probleem en het maakt me depressief 🙁

Bedankt voor je hulp!



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2020 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden