Speler Chiepoo plaatste een bericht op 17/09 09:13 op het MadLotto Forum: Problemen en communicatie. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  1 14 19 21 36 43  : Winnaars : 828 

onderwerp:  Problemen en communicatie
groseille3333
857 
18/09/2009 16:20:19


en het zou vaak leuker zijn als we een probleem melden als we een echt antwoord van de klantenservice hebben in plaats van een automatisch bericht dat ons 50 punten biedt.

mamyfrancine
18/09/2009 06:25:43

Ga volledig akkoord met wat Chiepoo zei.

SISSI77350
17/09/2009 22:43:41

chipoo schreef:
Allereerst, bravo voor de make-over, het geeft een facelift aan de site.

Helaas lijkt het erop dat sommige spellen niet meer goed werken door een gebrek aan toetsenbordherkenning: Monkey Bubble is volledig verlamd, Bool Hippo is gehandicapt door een onvermogen om munten te draaien en Parimots heeft zijn speelbaarheid sterk verminderd. Bonus Mots wordt ook getroffen door dezelfde problemen.

Push-Panic weigert botweg te starten, zwart scherm.

Aan de andere kant heb ik de indruk dat MadWin een communicatieprobleem heeft. Wanneer een site zo populair wordt (en terecht!) en zoveel mensen samenbrengt, lijkt het alsof het gezond verstand dicteert dat dit soort veranderingen officieel worden aangekondigd, zoals: MadWin wordt de komende dagen vernieuwd, het het kan zijn dat sommige games bedieningsproblemen hebben, meld de bugs alstublieft aan de klantenservice...
Hetzelfde geldt voor game-verwijderingen, degenen die hebben

ben het helemaal met je eens

Chiepoo
31 
17/09/2009 09:13:11

Allereerst, bravo voor de make-over, het geeft een facelift aan de site.

Helaas lijkt het erop dat sommige spellen niet meer goed werken door een gebrek aan toetsenbordherkenning: Monkey Bubble is volledig verlamd, Bool Hippo is gehandicapt door een onvermogen om munten te draaien en Parimots heeft zijn speelbaarheid sterk verminderd. Bonus Mots wordt ook getroffen door dezelfde problemen.

Push-Panic weigert botweg te starten, zwart scherm.

Aan de andere kant heb ik de indruk dat MadWin een communicatieprobleem heeft. Wanneer een site zo populair wordt (en terecht!) en zoveel mensen samenbrengt, lijkt het alsof het gezond verstand dicteert dat dit soort veranderingen officieel worden aangekondigd, zoals: MadWin wordt de komende dagen vernieuwd, het het kan zijn dat sommige games bedieningsproblemen hebben, meld de bugs alstublieft aan de klantenservice...
Net als bij het verwijderen van games, zagen degenen die games 'verspilden' aan het spelen van Goose en Sudoku op de dinsdag en woensdag vlak voor hun verdwijning hun Mega Challenge-rang met hetzelfde bedrag dalen. Het zou diplomatiek zijn geweest om dit soort verwijdering samen te laten vallen met het einde van een week Challenge, en een paar dagen eerder ook nog een officiële aankondiging!

Bedankt voor het meedenken, goede communicatie maakt ook de populariteit van een site!



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden