Speler meauchaussee1 plaatste een bericht op 29/09 14:20 op het MadLotto Forum: geschenkannulering. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  1 3 21 28 32 38  : Winnaars : 1342 

onderwerp:geschenkannulering
meauchaussee1  
Lid
Aantal berichten : 1
29/09/2009 14:20:28

hier heb ik per ongeluk een cadeau besteld omdat ik de wachtrijen niet kon valideren, ik dacht dat ik het op deze manier kon valideren, ik wist niet dat ik had besteld !!! in de 10 minuten die gevolgd, ging ik over tot de annulering van deze bestelling ongewenst !!! Ik kon niet sneller zijn! Vanochtend, dus twee dagen later kreeg ik te horen dat dit onmogelijk is omdat dit geschenk werd verzonden ........ de 29e !!!!!! je zult mijn boosheid begrijpen, omdat ik deze madpoints voorbestemd had om een geschenk te kopen dat veel interessanter was !!!! Ik wilde deze boodschap over brengen is echt ondraaglijk van deze site die een goede reputatie geniet, maar hier garandeer ik je, ze stellen me echt teleur! Ik hoop dat ze terugkomen op hun beslissing !! vooral dat deze valse manipulatie niet zou gebeuren als de site afgelopen zondag behoorlijk had gewerkt !! Ik herhaal, wie lacht je?

webmaster  
Directeur
Aantal berichten : 3428
29/09/2009 15:49:41

Hallo 🙋

zo goed als ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat je je bestelling niet op tijd kunt annuleren, net zozeer ben ik verrast door je boosheid, het is de eerste keer dat we verwijten een geschenk te snel te sturen!

Het blijkt dat je zondag je cadeau hebt besteld. Omdat we zoveel mogelijk de bestelde cadeaus in de winkel doen, zijn we de volgende ochtend doorgegaan met verzenden. Nog voordat de klantenservice uw bericht kon verwerken, konden we niets anders doen vanuit een "logistiek" oogpunt.

Het spijt ons heel oprecht dat je dit cadeau niet op tijd kon annuleren, maar nogmaals, we hebben gedaan wat al onze spelers willen, en wat ons beroemd maakt, zoals je aangeeft: stuur je geschenk naar de meest snel om je tevreden te stellen.

Wat betreft het feit dat de klantenservice je niet op tijd kon beantwoorden, is het simpelweg dat onze accountmanagers, gevestigd in Frankrijk, zijn zoals iedereen in rust (welverdiende) in het weekend!

Nogmaals met al ons begrip, we hopen dat u graag uw geschenk ontvangt!

Het web '

diapositif  
Top posters
Aantal berichten : 726
06/10/2009 18:00:38

Het is natuurlijk zonde om een bestelling per ongeluk te ontvangen, ik begrijp je, maar ik denk dat we voorzichtig moeten zijn bij het bevestigen van de aanvraag.

Sorry voor jou! 🙁

Ik bied je deze advertentie aan om je teleurstelling te verzachten.

🙋


claude3705  
Lid
Aantal berichten : 51
07/10/2009 00:02:20

WebMaster schreef:
Hallo 🙋

zo goed als ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat je je bestelling niet op tijd kunt annuleren, net zozeer ben ik verrast door je boosheid, het is de eerste keer dat we verwijten een geschenk te snel te sturen!

Het blijkt dat je zondag je cadeau hebt besteld. Omdat we zoveel mogelijk de bestelde cadeaus in de winkel doen, zijn we de volgende ochtend doorgegaan met verzenden. Nog voordat de klantenservice uw bericht kon verwerken, konden we niets anders doen vanuit een oogpunt

klantenservice gebaseerd in Frankrijk, zeg ik bravo madwin🙁y): 🙁y): 🙁y):

Madeinpat  
Lid
Aantal berichten : 51
14/10/2009 20:26:55

Het is waar dat het jammer is, maar het was nodig om op te letten, ik groet de snelheid van Madwin stuurde de geschenken !! Ik stel het op prijs als ik mijn cadeaus ontvang, slechts 1 week na het vragen!

hoed en bedankt voor de snelheid.

Wanneer naar jou, sorry voor deze fout

keepsake  
Lid
Aantal berichten : 13
17/10/2009 00:30:42

Ik kom uit Canada en het heeft anderhalve maand geduurd voordat ik mijn cadeaus kreeg. Ik begrijp pk c niet zo lang maar goed ..



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2020 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden