Speler yvan974 plaatste een bericht op 08/04 12:41 op het MadLotto Forum: spellen niet beschikbaar. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  2 18 21 38 39 44  : Winnaars : 848 

onderwerp:  spellen niet beschikbaar
JC1802
15/04/2008 20:58:51

WebMaster schreef:
Hallo aan al

onze spellen hebben eigenlijk een compatibiliteitsprobleem met de gloednieuwe versie van Flash.
Wij zijn actief bezig om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

In de tussentijd danken wij u voor uw geduld....en vermijdt u alstublieft deze nieuwe versie van Flash voor het moment te downloaden!

The Web'

ah bah, daarom werkt het ook thuis niet....hoe vind ik een vorige versie van Flash zodat ik mijn spellen kan spelen? 🤔

webmaster
1629 
15/04/2008 17:54:45

Hallo aan al

onze spellen hebben eigenlijk een compatibiliteitsprobleem met de gloednieuwe versie van Flash.
Wij zijn actief bezig om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

In de tussentijd danken wij u voor uw geduld....en vermijdt u alstublieft deze nieuwe versie van Flash voor het moment te downloaden!

Het web'.

splendeur
12/04/2008 21:24:42

/me wacht met ongeduld op een antwoord..... want hetzelfde geldt voor 🙁 Alles

was prima tot 2 dagen geleden: installatie van de nieuwe Flash player (V9) 🎤

nuage2002
12/04/2008 15:44:02

Hallo,
ik heb helaas geen antwoord te geven, maar ook ik heb de afgelopen dagen hetzelfde probleem gehad en het is pijnlijk.....
De verbinding met de server vindt niet plaats en het bericht "Gelieve te wachten" blijft bestaan....... Maar er gebeurt niets.
Er is natuurlijk een groot technisch probleem!
Wat doet de webmaster!!

bouffemonshort
12/04/2008 11:34:38

Ik heb dezelfde fout, een paar dagen geleden heb ik een update gemaakt van de Flash speler waar het probleem vandaan komt?

splendeur
11/04/2008 22:38:01

hallo iedereen,

hallo yvan,

dezelfde zorg verontrust me,
heeft iemand een idee over het "waarom van het hoe":

- 2 dagen geleden, met een oude Adobe Flash speler: Ik speel zonder zorgen op MadWin 😂 -

vandaag, na gewaarschuwd te zijn dat de veiligheidsfouten waren ontdekt in deze speler ga ik naar de officiële site van de uitgever (Adobe), ik download de nieuwste versie, Flash speler 9, alles gaat goed, een animatie informeert me dat alles correct is geïnstalleerd...

MAAR..... aangekomen op MadWin, bij elk spel dat ik start heb ik altijd deze melding dat een te lange wachttijd voortkomt uit een fout en advies om het spel te herstarten.....
10 keer opnieuw gestart, veranderd spel om te testen: Niet beter! 🤕

Na advies verwijder ik deze flash player, met behulp van het officiële verwijderingsprogramma van Adobe, herstart ik mijn pc, maak de tijdelijke bestanden en de cache van mijn browser schoon..... en ik ga terug om weer online te installeren op Adobe Flash player.... niets doet..... van deze nieuwe speler is het voor mij onmogelijk om toegang te krijgen tot de spellen 😢


niccole
11/04/2008 14:09:30

Ik heb ook hetzelfde probleem sinds gisteren en ik weet niet hoe ik het moet oplossen.


yvan974
08/04/2008 12:41:12

Hallo hier ben ik nieuw en mijn probleem is dat ik niet kan spelen..... de pagina blijft staan en het spel begint nooit met me mee te helpen? Bij voorbaat
dank je wel



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden